miercuri, 24 mai 2023

ACTIVITATI COPII

 

CLATITE….

Vineri, activitatea cu copiii de la Centrul Educational al Bisericii Sfântul Gheorghe Nou a reprezentat un mic atelier gastronomic. Am facut clatite. Nu este prima data cand facem, insa bucuria a fost mare atat pentru “veterani”, cat si pentru copiii nou-veniti. Bucurie a fost si pentru mine, cand am vazut ca, desi nu am mai gatit de mult timp impreuna, copiii care au participat si prima data si-au adus aminte cum se fac. Asa ca, pe ei doar i-am supravegheat “din umbra” si i-am invatat pe ceilalti sa faca singuri acest delicios desert.




Ca de fiecare data, totul este impletit cu veselie si voie buna.

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Ce veselie acolo🫶

din casuta noastra spunea...

Asa este Andreea! O ora petrecuta cu ei face sa dispara si cea mai mare oboseala.

din casuta noastra spunea...

Daa, mai ales cănd au avut de ales intre mai multe sortimente de dulceata făcute în casă și dăruite de câteva bunicuțe de la biserica🍓🍒🍐🍈