duminică, 28 mai 2023

CUVANT DE FOLOS

 MAICA DOMNULUI ASCULTA RUGACIUNEA CU LACRIMI A MAMELOR

Maica Domnului asculta in special rugaciunile mamelor pentru fii, ea care si-a vazut Fiul dumnezeiesc murind pe Cruce pentru pacatele oamenilor.

Iata ce scrie o femeie credincioasa despre ajutorul minunat al Maicii Domnului:” Ma numesc Stanache Viorica si povestesc urmatoarea minune savarsita de Sfanta Icoana a Maicii Domnului facatoare de minuni: In anul 1991 am avut un baiat bolnav si operat de stomac. Dupa operatie, doctorii ni l-au dat acasa spunandu-ne ca nu mai au ce face cu el. Sa-l lasam sa se stinga in pace. Am venit aici la Hadambu si m-am rugat cu lacrimi fierbinti si Maica Domnului mi l-a vindecat. Acesta traieste, e sanatos, si mai are inca un copil. Multumesc Maicii Domnului pentru ajutorul dat”.

Parintele staret Nicodim isi aminteste cu ochii umeziti de emotie momentul cand aceasta femeie a ajuns la portile manastirii. Era despletita, disperata si striga:”Unde esti Maica Domnului? Unde esti? Ajuta-l pe copilul meu!”

 

(Minunile Maicii Domnului prin Icoana sa de la Manastirea Hadambu-pr.dr.Ioan Valentin Istrati)

2 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Măicuța Domnului este cu noi mereu! Să nu ezitam sa ii cerem ajutorul!

din casuta noastra spunea...

Așa este! Doar așteaptă să o chemăm.