sâmbătă, 29 iunie 2024

WEEKEND LA SLON (I)

 Relaxare, odihnă și bucurie 

Seara trecută s-a încheiat mult după miezul nopții. Am stat cu toții afara și am depanat amintiri, am vorbit despre multe lucruri interesante și mai puțin interesante,  in răcoarea nopții, acompaniati de cântecul greierilor.

Dimineața, ne-am trezit în zgomot de talanga, lătrat de cățel și cântecul cocoșilor. Când am ieșit afara, ne-a întâmpinat un aerul răcoros și roua dimineții.

Ziua, deși cald, a fost căldura specifică unei zile de vara, nicidecum acea senzație de sufocare și lipsa de aer. Nimeni nu a simțit nevoia sa plece din curte. Ceea ce ne-a trimis la plimbare spre seara a fost curiozitatea.

După prânz, aerul a început să se răcorească, cerul s-a umplut de nori, iar în depărtare se auzeau tunetele. Nu a trecut mult și ne-am "trezit" in anii 80-89, fara curent electric și fără telefonie. La un moment dat, soțul meu s-a dus la magazinul din sat să ia apă plata. Și a venit cu vestea că, in jos, spre Văleni, fusese furtuna. Deci am avut de așteptat până au fost remediate defecțiunile, timp in care copilașii dormeau, iar noi ne-am relaxat total.

Seara am fost sa vizitam împrejurimile. Este o zona a judetului unde nu am fost, așa va am rămas uimită de peisajul minunat. Am văzut și căluții, spre marea bucurie a lui Matei.














La întoarcere, pentru că tot ne-a adus vecina lapte proaspăt muls (era călduț in sticla), împreună cu Matei am făcut clătite și ne-am așezat toți să le savuram. O nouă seara petrecuta afara.

4 comentarii:

copilarim spunea...

Deci ati facut si mini calatorie in timp!! :D
Mi-e dor de perioada cand mergeam la bunici. Era atat de frumos...dar si acolo nu mai este aceeasi atmosfera.
Si la noi pica lumina cand era furtuna. haha. Chiar! :D

Ce frumos v-ati bucurat si de bunatati cu laptic cald si proaspat!!
:D
Pupici

din casuta noastra spunea...

Au fost de toate.
Duminică frumoasă Rux!🤗

Daniela spunea...

Ce frumos ați petrecut, Ioana! Nu auzisem de localitatea aceasta; a trebuit să caut pe net. :))
Mă bucur să o revăd pe Andreea și pe dl Radu și să-i văd și pe micuți. Domnul să vă țină în bucurie! 🤗😘

din casuta noastra spunea...

Daniela, nici eu nu stiam de aceasta localitate, insa m-a cucerit cu totul.
Multumim frumos! Si voua sa va daruiasca Dumnezeu l=multa bucurie.😘😘