duminică, 16 iunie 2024

Jurnal

  Jurnal... ocazional 

Afara

Azi a fost foarte cald, iar căldura nu este prietena mea, așa că, de la Sfânta Liturghie am venit acasă și nu am mai ieșit. Am considerat suficientă plimbarea de ieri.

Sunt recunoscătoare

Pentru săptămâna ce tocmai s-a încheiat. A fost o săptămână cu bucurie pentru că a fost ziua fiului nostru Mihai. O săptămână cu spor la conserve, dar și cu plimbare.

In bucătărie 

Acum este ordine și liniște, însă ceva mai devreme era miros de clătite. Am ales o rețetă fara zahăr și le-am servit cu magiun de prune, producție proprie. A mai fost un singur borcan de anul trecut, astfel că , până la toamnă doar visam la el.

Sunt îmbrăcată 

In tricou și pantaloni trei sferturi de panza, confecționați de mama. Să îi de-a Dumnezeu sănătate, că tare buni sunt pe aceste călduri.

Meșteresc 

Doar conserve de fructe. Am senzația că fructele românești apar și dispar foarte repede.

Citesc

In continuare citesc cartea "Trăiesc din nou" scrisa de Principesa Ileana a României.

Sper

Pentru că a venit vremea călduroasă, sper să reușim să mergem la Țintea (cunoscuta sub numele de "Valea Stelii"). Îmi este dor să înot, însă nu pot la piscina pentru că apa este tratata cu clor, iar eu am alergie).

In casa

E pace și liniște. Ne-am uitat la doua episoade din "Good Wich" pe Netflix, iar acum soțul se uita la meci.



2 comentarii:

copilarim spunea...

Ah ce bine si liniste si frumos e aici la tine... in ultima perioada numai tumult si in offline si in online.
:)
Nici eu nu pot merge la bazin din acelasi motiv. Din pacate nu pot merge mai niciundde, dar asta e partea a doua. Cand gasesc liniste si un strop de normalitate, asa cum inteleg eu ca ar trebui sa fie aceasta, e tare bine.

Pupici cu drag!!

din casuta noastra spunea...

Ma bucur tare mult că îți place aici Rux. Așa simt și eu, o stare de agitație permanenta in jurul meu
Îți doresc o săptămână frumoasă și liniștită.
Te îmbrățișez 🤗❤️.