duminică, 21 august 2022

IN CONCEDIU-LA MARE

 

JURNAL DE CONCEDIU – ZIUA A DOUA

Fiind duminica ziua de astazi a inceput cu participarea la Sfanta Liturghie. Cea mai apropiata biserica a fost biserica Sfantul Mina din Mangalia.





Dupa slujba, am venit la hotel si am servit pranzul: eu o portie de delicioase hamsii marinate,



iar sotul meu o portie de bruschete cu ton, 






urmate de o ciorbita de perisoare.

Astazi vremea a fost foarte placuta, drept pentru care am mers la plaja in jur de or 15, nu inainte de a servi cate o inghetata. Eu am ales combinatia lamaie si pepene galben,



 iar sotul lamaie si kiwi.



Marea foarte calda si linistita, vremea placuta, cu adieri delicate de vant, ne-au tinut pe plaja pana seara la 19.30.



Spre seara au aparut in apa meduze uriase. Sper ca pana maine sa dispara. Daca se vor inmulti, vom petrece ziua la piscina hotelului.




La masa de seara am servit un pui la rotisor cu cartofi prajiti. Puiul foarte fraged si aromat, cartofii prajiti bine condimentati si sarati.


Marea la ceas de seara