joi, 2 ianuarie 2020

REALIZARILE DIN BORCAN 2019


CE ESTE IN BORCANUL CU REALIZARI?

La inceputul anului 2019 scriam despre “borcanul …cu realizari”. Azi, am deschis borcanul sa vedem ce realizari am avut in anul 2019.



Citind biletele din borcan, am ajuns la concluzia ca cele mai multe realizari sunt din domeniul….plimbarilor: week-end la conacul Bratescu, sejur la Voineasa, concediu la Govora si la Archia si doua vizite la Prejmer, la sorelina.


Au urmat biletele cu evenimente: curs in statiunea Mamaia, ziua de nastere petrecuta cu copiii la restaurant si, cel mai frumos eveniment, casatoria civila a fiicei noastre.


Am incercat, si sper ca si am reusit, sa aducem putina bucurie in sufletele celor apropiati: zi de relaxare pentru sorelina si cumnatul la Aquarmony si zugravirea garsonierei bunicutei noastre, Ica.

Tot in acest an am inceput si o activitate de voluntariat la o parohie.
Si am facut si ceva investitii: mi-am cumparat un robot de bucatarie si am facut ceva achizitii consistente pentru masina (cauciucuri noi vara si iarna, jante, o verificare mai aprofundata cu reparatiile aferente).

Concluzia la care am ajuns cu sotul meu a fost aceea ca in anul 2019 chiar am realizat lucruri frumoase.
Avand in vedere ca anul 2020 este un an cu evenimente importante, vom incerca sa vedem ce alte realizari mai putem avea pe langa acestea. Deci, borcanul este pregatit pentru a primi biletelele.

Niciun comentariu: