luni, 6 ianuarie 2020

BULLET JOURNAL


PRIETENUL MEU -  BULLET JOURNAL


Anul trecut am tot citit despre Bullet Journal si beneficiile lui. Foarte sceptica, am facut si eu un astfel de jurnal si am trecut, mai mult din curiozitate, rubrici cum ar fi starea mea si numarul de pasi, apoi am inceput incet-incet sa notez programul zilnic, am continuat cu cartile citite si usor-usor a devenit aliatul meu in organizarea progamului. Pot sa spun ca mi-a fost de mare ajutor.
primul meu bullet journal

starea mea arata ce an minunat ne-a daruit Dumnezeu in 2019, iar ca numar de pasi ma bucur ca, in fiecare luna am realizat nuamrul propus in proportie de peste 60%

In anul 2019 mi-am dorit sa vizitam si sa ne cazam la conace. Le-am selectat si, din pacate, nu am reusit decat la 2 dintre ele, dar nu-i nimic: continuam in acest an. 

Cartile pe care am reusit sa le citesc in anul 2019

Puteti spune ca o astfel de organizare se poate face si pe calculator, insa va spun, cu mana pe inima, ca muuult mai usor si eficient este: cu creionul pe hartie. Gasesc informatiile de care am nevoie foarte usor, le am tot timpul la indemana, caci nu imi lipseste din geanta si, cel mai important, sunt mult mai organizata si reusesc sa fac mult mai multe lucruri.
Asa ca, anul acesta, am inceput un nou Bullet Journal, care seamana ca structura cu cel de anul trecut, insa l-am imbogatit cu cateva rubrici de care simteam ca am nevoie: zilele de nastere pentru apropiati si cunostinte, precum si evidenta unor lucruri pe care trebuie sau imi doresc sa le fac zilnic.


o agenda draguta achizitionata de la Salonul de carte Deva


 


Niciun comentariu: