duminică, 12 ianuarie 2020

JURNAL





Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Duminica, 12.01.2020, orele 20.00

Afara:
Din pacate, este un timp ca de luna martie, nicidecum luna ianuarie. Anul acesta, pana acum, vremea este secetoasa: nici ploaie, nici ninsoare, nimic. Azi am fost la socri si ma uitam prin gradina, la pomi. Dragii de ei, deja au muguri.

Mă gândesc:
Ca saptamana aceasta chiar am reusit sa fac tot ceea ce am planificat. Asa ca incerc sa planific si saptamana viitoare.

Invat:
Sa am mai multa rabdare cu cei din jurul meu. Din pacate, toooot incerc, dar nu-mi iese aproape deloc.

Sunt recunoscătoare pentru:
Nici nu stiu pentru ce sa fiu recunoascatoare mai intai: pentru sanatatea de care ne bucuram intreaga familie, de casatoria fiicei noastre, de toate realizarile de pana acum ale intregii familii. Dam Slava lui Dumnezeu pentru toate

Din bucătărie:
Fiind duminica, bucataria este “linistita”. Este pregatita pentru maine dimineata, cand voi pregati un delicios smoothie rosu.

Ce mai mesteresc:
Lucrez la aceeasi fusta pe care am abandonat-o anul trecut.

Ceea ce astept (sper):
Sper ca saptamana aceasta sa reusesc sa merg la patinoar. Atat de mult imi doresc sa patinez iar.

Citesc:
“Buchetul de nu-ma-uita si alte povestiri” de Alexandru Bogatarev
Ascult:
Nimic

În casa:
Ne pregatim pentru o noua saptamana cu cateva lucruri interesante de realizat, in rest rutina obisnuita.

Ce planuri am:
Pe termen scurt, adica pentru saptamana viitoare, sa desfac masina de cusut si sa o pregatesc pentru lucru si sa termin de citit cartea.

O fotografie:


cei mai buni prieteni-animalutele parintilor mei

Niciun comentariu: