duminică, 5 ianuarie 2020

realizari 2019-dorinte 2020


CE AM REALIZAT IN 2019, CE IMI PROPUN PENTRU 2020

La inceputul anului 2019, am facut o lista cu ceea ce imi propuneam sa realizez. Acum, la inceput de ianuarie, fac un bilant simplu:
1.    Sa citesc. Anul acesta chiar am reusit sa citesc cateva carti, atat din categoria beletristrica, cat si din categoria cartilor religioase. Despre unele dintre ele v-am povestit de-a lungul anului.
2.    O zi pe saptamana home cinema. Si la acest capitol pot sa bifez cateva realizari. Nu am reusit sa vad filmele din dotare, dar am urmarit cateva seriale si filme de pe Netflix, care mi-au mers la inima. La fel mi-au mers la suflet si filmele de Craciun pe care Diva le-a difuzat timp de 2 luni, Deci inca un punct bifat.
3.    Impreuna de sarbatori. Aici lucrurile nu au stat chiar cum mi-am dorit. Am inceput in “forta”, dar pe timpul anului, fiind toti foarte ocupati, nu am mai reusit acest lucru. Dar, zilele ce Craciun chiar le-am petrecut cu toti cei dragi si a fost minunat. Aici mai am de lucru, asa ca il voi trece la propunerile pentru acest an.
4.    Sa dezvolt micuta mea afacere cu produse de casa. Si aici pot spune ca au fost realizari: clienti noi, produse diversificate. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ajutor.
5.    Imi place handmade: aici pot spune, cu mana pe inima, ca nu am realizat nimic. Am inceput in ianuarie o fusta pe care nu am reusit sa o termin nici acum.
6.    Plimbari: este anul in care am reusit sa avem cele mai multe iesiri, in locuri minunate. Aici chiar pun o bifa maaaare.

Acestea fiind spuse, consider ca am realizat cam 85-90% din ceea ce mi-am propus (statisticile – defect profesional) si ii multumesc Bunului Dumnezeu si Maicii Sale pentru anul pe care ni l-a daruit.

Anul 2020 fiind un an cu ceva evenimente importante in viata familiei, nu pot decat sa vin cu mici completari:
1.    Mi-ar place sa reusesc sa citesc, cel putin la nivelul anului trecut;
2.    Sa reusesc sa fac mai multe lucruri handmade;
3.    Sa continuam plimbarile, pentru a vedea alte lucruri minunate pe care aceasta tara le are;
4.    Eventual, daca timpul imi permite, sa reusesc sa continui activitatile micii mele afaceri.
5.    Si, ceea ce imi doresc cel mai mult este sa imi aduc aminte de lucrurile pe care le faceam cu mare drag in tinerete, adica: sa patinez, sa merg la inot si pe bicicleta.

Niciun comentariu: