joi, 27 ianuarie 2022

PROVOCARE - SAPTAMANA 3

 

“BUCURII DE IANUARIE” – SAPTAMANA A TREIA

Cea de-a treia saptamana a lunii ianuarie a fost o saptamana in care nu prea am stat acasa. In prima parte am lucrat de la birou, iar spre sfarsit am fost plecata in minivacanta. Cu toate acestea, m-am bucurat in continuare si de provocare.

“Coltisorul meu preferat”. In aceasta saptamana, cred ca un asa-zis coltisor l-as putea numi locul din dreapta soferului, pentru ca acolo am reusit sa lucrez cel mai mult.😀

“Tratatia saptamanii”.  Am reusit sa fac doar o supa crema de ciuperci brune, de post, pentru zilele de luni si miercuri.


 

“Un proiect creativ” – La rugamintea sotului, i-am tricotat, pe repede inainte, un snud.



“Plante sau flori” – M-am bucurat din plin de peisajele de iarna.




“Lumini si luminite” – nu am reusit sa fac propriul aranjament, insa mi-a placut foarte mult acesta de la pensiune.



Grija de sine” – aici sunt restantiera. Daca saptamana trecuta am reusit sa ma hidratez cum trebuie, saptamana aceasta am stat foarte rau la acest capitol.

“Rugaciune/Meditatie/Jurnal”.

“Iarta-mi putinul dragostei ce-ti port,

Dumnezeiasca Maica a Vietii,

Si, fiindu-ti mila de sufletul meu mort,

Revarsa intru el puterea tineretii”

(un mic citat din cartea "Minunile Maicii Domnului" - editie ingrijita de L.S. Desartovici)

Niciun comentariu: