duminică, 2 ianuarie 2022

PROIECTE

 Ganduri de inceput de an

 

Ca la fiecare inceput de an, fac un bilant al anului ce tocmai a trecut, precum si planuri pentru anul care abia incepe.

Anul ce s-a incheiat a fost un an plin de bucurii si realizari, un an in care am realizat multe lucruri noi, insa un an in care plimbarile nu au fost asa de multe cum ne-am fi dorit.

A venit momentul sa deschid borcanul cu realizari al anului 2021.



Anul acesta a fost un an:

-       al bucuriei: fiica noastra Andreea s-a casatorit religios si ne-a dat cea mai frumoasa veste, aceea ca va fi mamica;



-       al investitiilor: am reusit sa mutam bucataria in balcon si am modernizat-o, am reusit sa schimbam contorul la lumina si sa refacem instalatia electrica (acolo unde a fost cazul), iar pe ultima suta de metri a anului, am demarat procedura de intabulare a casei de la tara.




-       Al proiectelor handmade: am continuat sa crosetez si sa tricotez. Astfel, am facut o bluzita pentru Denisa, i-am terminat puloverul fiului meu Mihai, am reusit sa tricotez o vesta pentru un bunic (proiectul despre care am scris aici) si am invatat sa crosetez bereta. Am inceput pulover si pentru Mihai ginerele, insa nu am reusit sa il termin.




-      
al voluntariatului si al milosteniei. Am reusit, cu ajutorul lui Dumnezeu si al unor oameni minunati sa aducem bucurie in suflete necajite, in mare parte copii.

-       Proiectelor noi. Primul proiect a fost  inceperea activitatii de la Centrul Parohial, un proiect care ne-a adus multa bucurie in suflet. Al doilea proiect demarat este cel al acatistelor pe care le postez pe blog, un proiect care cam schiopateaza, dar anul acesta voi lua masuri.

-       Chiar si al plimbarilor: in ianuarie am fost un week-end prelungit la Bran; in februarie a fost doar o scurta iesire la “Ferma Dacilor”, iar in martie la “Vlahiia”. Tot in martie am fost un week-end la Govora, iar in mai am fost in concediu la Sovata. Vara am fost in concediu la Hotel Dana din Venus.


Pentru anul acesta ne propunem

-       Sa refacem sufrageria: zugravit, schimbat mobila, etc;

-       Sa continuam activitatea cu copiii de la Centrul Parohial;

-       Alimentarea cu gaze a casei de la tara;

-       Plimbari.


Ca proiecte de suflet:

-       anul acesta ne propunem sa facem parastas bunicilor si strabunicilor nostri, in luna in care acestia au trecut la Domnul;

-       sa participam la cat mai multe hramuri (cel putin un hram pe luna).

 


2 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

ce idee faina cu borcanul!sa ai un an asa cum iti doresti!

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos. Si iti iti doresc la fel!