duminică, 9 ianuarie 2022

PROVOCARE-SAPTAMANA 1

 

“BUCURII DE IANUARIE” – PROVOCARE PRIMA SAPTAMANA

 La inceput de an Irina, pe blogul ei, a lansat iar frumoasa provocare din ianuarie: "Bucurii de ianuarie". Desi nu sunt prea obisnuita cu astfel de provocari, anul acesta mi-am propus sa particip. Ei bine, dupa prima saptamana am constatat ca, in planurile facute, am reusit sa acord ceva mai multa atentie persoanei mele. Mi-a placut, asa ca voi continua si saptamana viitoare.

“Coltisorul meu preferat”. Nu pot spune ca am un anumit coltisorul, insa in aceasta saptamana am hotarat sa stau cat mai mult langa brad. Ei bine, da, langa brad. Pentru ca sfarsitul sarbatorilor este dat de sarbatoarea Sfantului Ioan, inca m-am mai putut bucura de bradut. Stand pe canapea, am reusit sa finalizez unele proiecte restante si sa imi stabilesc, in linii mari, programul lunii ianuarie. Tot pe canapea, langa brad, am facut unul dintre lucruri dragi mie: sa citesc.


“Tratatia saptamanii”. A fost o saptamana in care am nu am gatit, doar am improvizat de fiecare data cate ceva ”la minut”. Insa, vineri mi-am adus aminte de provocare si chiar nu stiam ce as putea face. Ei bine, am cercetat proviziile si am facut un tort de biscuiti cu crema de mascarpone si nesquick. A fost delicios.


“Un proiect creativ” – am continuat sa lucrez la puloverul lui Mihai. Nu am avut foarte mult spor, fiind multe zile de sarbatoare.

“Plante sau flori” – inca m-am bucurat de bradul de Craciun, care incepe sa dea semne de tristete, asa ca va lua drumul tomberonului. Dar, cele cateva zile insorite de la inceputul saptamanii ne-au dus pasii prin parcul de la “Sala Sporturilor”.



“Lumini si luminite” – si aici m-am bucurat de aceleasi luminite de Craciun, pentru ca nu am strans inca instalatiile. Se vede ca ma despart destul de greu de bucuria sarbatorilor de iarna.




Grija de sine” – sunt foarte deficitara la capitolul hidratare. Asa ca mi-am propus ca in aceasta saptamana sa am grija sa beau minim 1 litru de apa/ceai. Am reusit doar in mare parte.

“Rugaciune/Meditatie/Jurnal”. Am inceput sa citesc cate o catisma din “Psaltirea Maicii Domnului” si am participat la o slujba de hram a sarbatorii Sfantului Ioan.




 

2 comentarii:

MNiko spunea...

Imi place tortul de biscuiti cu mascarpone, doar ca eu o amestec cu fineti sau nutela.

@irina_sweet_home spunea...

ce mult imi plac luminitele de la geam!de mult tot spun ca o sa cumpar si eu perdele de luminite, o sa caut acum, poate gasesc la reducere.