luni, 4 ianuarie 2021

NEMETH RESORT

 

Despre Nemeth Resort

In toate postarile despre sfarsitul de an petrecut la Sovata, am amintit de Complexul Nemeth Resort. In aceasta postare, as dori sa va spun cateva cuvinte despre acest Complex Turistic, insa vreau sa precizez de la inceput ca nu fac nici un fel de reclama, ca motivul pentru care scriu despre aceasta locatie, ca si despre celelalte unde ne-am cazat in calatoriile noastre este, unul singur: e foarte bine cand ai informatii cat mai complete, ca sa stii la ce sa te astepti.

Intregul complex este construit intr-o maniera aerisita, suprafata fiind foarte mare. Dispune de camere pentru toate gusturile si buzunarele: duble, apartamente, cu paturi suprapuse si chiar rulote dotate cu toate facilitatile. Noi am optat pentru apartament si chiar consider ca a fost o alegere foarte buna. Complexul dispune doar de 2 apartamente, amplasate intr-o cladire separata, la parterul caruia se afla o sala pentru tenis de masa. De afara se intra direct in living, prevazut cu canapea extensibila, dotat cu plita electrica, cuptor cu microunde si TV.

cladirile in care se afla camerele duble si apartamentele

*Din living urmeaza holul, unde se afla baia, iar in capat dormitorul. In living, baie si pe hol este gresie, insa proprietarii au avut ideea de a pune incalzire si prin pardoseala, in afara calorifelor, ceea ce asigura un confort sporit. Pentru noi, invatati cu o temperatura mai scazuta, ne-a fost bine cu calorifele inchise si doar cu caldura radiata din pardoseala. Nu am facut fotografii in interior pentru ca se gasesc suficient de multe pe site-ul complexului.

Posibilitatile de relaxare sunt foarte variate, astfel ca, daca nu doresti sa parasesti Complexul pentru diverse plimbari, te poti bucura de ciubarul cu apa sarata, amplasata afara (o placere sa faci o astfel de baie, mai ales pe timp de iarna-relaxare totala), sauna si jacuzzi amplasate in interior. Vara poti sa joci tenis, fotbal, pentru copii este amenajat loc de joaca si sunt convinsa ca nu am reusit sa le descriu pe toate.






In ceea ce priveste meniul, pot sa va spun ca totul a fost delicios, ca au fost preparate pentru toate gusturile, gatite astfel incat sa iti transmita mesajul ca le pasa de tine, ca oaspete, iar masa festiva chiar a fost un regal:

 

file de somon fumat umplut cu branza de vaca si capere,
salata de ton cu oua de prepelita

falcuta de vita marinata in vin rosu, fasole verde si
ciuperci la cuptor si piure de telina

pulpa de rata la cuptor si ciolan de purcel, vrza rosie calita si cartofi butoias

mousse de ciocolata cu fructe de padure

Petrecerea de Revelion, desi cu restrictii, au stiut sa o organizeze atat de frumos, incat toata lumea s-a simtit minunat. Fondul muzical ales cu mare grija, meniul delicios despre care v-am povestit mai sus, mesele asezate astfel incat sa putem socializa, dar pastrand distanta.

Desi “programul” s-a terminat la ora 23,00, cu cateva minute inainte de miezul noptii, ne-au invitat afara la sampanie si foc de artificii.

Pe de alta parte, atitudinea intregului personal te fac sa te simti mai mult decat un turist, sa te simti ca un oaspete primit cu caldura si dragoste. Va aduceti aminte ca v-am povestit cum m-au cucerit inca de la conversatiile premergatoare rezervarii, cand au dat dovada de intelegere. In intregul complex se vede respectul pentru turistul care le calca pragul.

Ca o bila gri, pot spune ca, daca vremea este ploioasa, daca nu aveti chef de relaxare in cadrul Complexului sau de plimbare, este o mica problema: nu prea puteti sa folositi internetul pentru ca acesta este foarte slab (ca sa ne uitam la filme, le-am incarcat de dimineata), in special seara, iar la TV sunt foarte putine programe in limba romana. La noi chiar a fost o ciudatenie. La televizorul din dormitor erau programe traduse in limba romana (Diva, History, Paprika, etc), insa in living aceleasi programe nu aveau traducere.

Pe de alta parte, ca o recomandare pentru proprietari: as spune ca fiind o perioada speciala, ar fi fost frumos ca si in apartament sa gasim cateva ornamente specifice acestei perioade, asa cum am vazut ca aveau la receptie. Eu una chiar am simtit lipsa acestora, cand am deschis usa si am intrat in camera, dintr-o data, s-a dus atmosfera frumoasa a sarbatorilor de iarna. Ce inseamna sa vezi prea multe filme de Craciun cu pensiuni amenajate de sarbatoriJ).

Noi insa ne-am simtit minunat, as reveni oricand la Nemeth Resort, si il recomand tuturor: cu copii sau fara, singuri sau insotiti, familisti sau nu, pentru o noapte, un wej=k-end, dar mai ales pentru un concediu. Este un loc incantator.

Niciun comentariu: