vineri, 15 ianuarie 2021

ACTIVITATE

 

O noua activitate-un nou inceput

 

De mult timp imi doresc sa demarez un nou proiect: diverse activitati cu copiii de la Centrul Parohial “Gheorghe Boldescu Nou”. M-am bucurat tare mult, in decembrie 2019 cand am facut impreuna fursecuri si ornamente pentru brad.

M-am gandit si razgandit, am intors ideea pe toate partile, gandindu-ma si la situatia actuala si, intr-un final am vorbit cu parintele care s-a bucurat foarte mult.

Asa ca, sambata am avut prima intalnire cu prichindeii, la o felie de chec si un ceiulet, pentru a ne cunoaste mai bine si a stabili cam ce ne dorim sa facem.

Desi la inceput au fost emotii si de o parte si de cealalta, acestea au trecut foarte repede si, nici nu stiu cand au trecut 2 ore, timp in care copiii au optat pentru mai multe proiecte insa primul loc il ocupa in mod detasat cele gastronomice. Asa ca am stabilit ca vom incepe mai intai cu deserturi care sa nu necesite coacere. Am stabilit impreuna ca fiecare va cauta (la bunici, mamici, tantici, etc) retete de dulciuri care sa nu necesite coacere. Le vom analiza maine si vom stabili pe care le putem face.

Tot maine, pe langa analiza retetelor, vom face bratari ale prieteniei din fire innodate.

2 comentarii:

Ema spunea...

Cât de frumos!
Sa va ajute Dumnezeu in tot ce v- ati propus!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta!