vineri, 29 ianuarie 2021

ACTIVITATE

Bratarile prieteniei


La cea de-a doua intalnire cu copiii de la Centrul Parohial “Sf Gheorghe Nou” am invatat sa impletim bratari.

Pana cand au ajuns copiii, eu am reusit de am pregatit “frontul de lucru”: firele, ceiuletul cald si….briose pizza. Totul merge mult mai bine, cand avem si ceva de rontait.


Dupa ce au venit toti copiii, primul pas facut a fost alegerea culorilor si pregatirea firelor.

A urmat apoi partea cea mai frumoasa. Sa invatam incet-incet sa impletim firele, astfel incat sa ne iasa si modelul.



Mare veselie pe toata lumea pe masura ce impletiturile avansau si bratarile prindeau forma. 

Acesta este rezultatul final.







La urmatoarea intalnire am stabilit impreuna ca vom face bomboane Raffaello si vom discuta despre Sfanta Xenia si Sfanta Iuliana din Lazarevo, bineinteles, pe baza informatiilor gasite de ei.

Niciun comentariu: