duminică, 1 martie 2020

JURNAL




Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Duminica 01.03.2020, orele 16.30

Afara:
E o adevarata zi de primavara. Soare, cantec de pasarele, sa tot stai in curte si sa te bucuri de intreaga natura ce incepe sa se trezeasca la viata.

Mă gândesc:
Ca deja iarna isi ia ramas bun de la noi. De fapt, anul acesta, prin partile noastre nici nu cred ca a ajuns. Ma gandesc cat de repede trece timpul, parca suntem intr-un continuu maraton, iata deja este 1 martie.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru ca parintii si socri sunt sanatosi si ne putem bucura de prezenta lor. Azi am fost la masa la parintii mei si m-am bucurat tare mult sa fim impreuna. Din pacate a trebuit sa plec mai repede decat mi-as fi dorit, dar trebuia sa ajung acasa sa pun mancarea pentru Mihai si Denisa si pentru Mihai si Adi.

Din bucătărie:
A fost zarva multa pentru ca am mai avut cate ceva de facut: de copt rulourile cu legume, de prajit snitelele de pleurotus si de facut clatite. Totul contra cronometru pentru ca trebuia sa fie gata pana cand Mihai si Denisa ajungeau de la munte. Si m-am incadrat la marele fix: cand au sunat la usa, tocmai terminasem de pus mancarea in sacosi.

Ce mai mesteresc:
Am terminat fusta, am terminat si martisoarele, asa ca de maine incep sa fac servetele pentru bucatarie.

Ceea ce astept (sper):
Sper ca prima saptamana de post sa fie o saptamana linistita, fara prea mari ispite. Sper sa reusesc sa ajung si eu la slujbele de seara din aceasta saptamana.

Citesc:
“Familia ortodoxa” – pr Evgheni Sestun.

Ascult/vizionez:
Am vizionat, ultimul sezon al serialului “Good Which”.

În casa:
Acum s-a lasat linistea, asa ca incerc sa ma ocup putin si de jurnal si sa imi fac programul pentru zilele urmatoare.

Ce planuri am:
Saptamana aceasta fac in continuare investigatii, dupa care trebuie sa ajung la medic sa vedem ce spune cu stomacul meu. Serile suntem la biserica, asa ca multe lucruri nu cred ca pot realiza.





4 comentarii:

Toma Tanțica spunea...

O primăvară frumoasă și post binecuvântat,mi-aș dori sa ajung și eu doar că nu am cu cine lasă fata !

din casuta noastra spunea...

Și ție îți doresc la fel. Cred ca poți merge la slujbele de seara cu fetita, pentru ca nu durează mult. Cel mult 1 ora.

Andreea spunea...

Ce flori frumoase aveți!! 😍
Va admir harnicia! O primăvara frumoasa va doresc și post binecuvantat cu folos!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc. Și ție îți doresc o primăvara frumoasa alături de cei dragi ai tai și un post binecuvântat. 😘😘