vineri, 27 martie 2020

lucru de mana


SERVETE DE BUCATARIE

O dorinta mai mare de-a mea este aceea de a-mi face singura lenjerii de pat. Pentru asta insa, trebuie sa invat sa croiesc (chiar daca este vorba de linii drepte) si sa imi aduc aminte sa cos la masina. Si atunci, mi-a venit ideea ca, inainte a incepe o lenjerie sa fac lucruri mult mai simple, ca de exemplu servete de bucatarie si pentru vase din cearceafuri vechi si pungute pentru plantele de ceai.


Am inceput cu servetele, asa ca am masurat spatiul din bucatarie dintre chiuveta si plita (pentru ca acolo mai pus vase la scurs cand sunt prea multe si nu au loc in suport) si am masurat un servet. Dupa care, am trecut la treaba: din cearceafurile vechi am inlaturat partea uzata, iar din restul am facut intai servetele pentru vase si din bucatile mai mici servete pentru maini.

servetele croite

Dupa ce le-am croit, inainte de a le coase, am facut tiv de jur-imprejur si l-am calcat, asa cum m-a invatat prietena mea, Lavinia, careia ii multumesc. Tivurile astfel pregatite le-am cusut foarte usor la masina.
Initiala, mi se rupea ata foarte usor si nu stiam de ce, insa mi-am adus aminte ca masina este nefolosita de mult timp si trebuie unsa. Asa ca a intrat in actiune sotul meu, care a curatat-o de praf si a uns-o. Dupa care totul a mers perfect.
Uraaa!! Am reusit.





Urmatorul pas este acela de a face pungutele de ceai, caci mai am materiale.

Niciun comentariu: