marți, 17 martie 2020

CULINARE


FESTIN DE POST

De la inceputul postului imi doresc sa mananc mamaliga si cartofi prajiti cu usturoi, numai ca mamaliga nu prea am avut cu ce sa o mananc, iar de cartofi cu usturoi nici nu putea fi vorba la durerile de stomac pe care le-am avut.

Acum durerile de stomac s-au linistit, asa ca azi mi-am propus, cand ajung acasa sa fac cartofi cu usturoi si cu mamaliguta. Numai ca, la serviciu nu am avut timp sa mananc aproape deloc si imi era gandul si la ciorbita de cartofi care merge de minune cu ceapa verde. Zis si facut: pregatit totul, adus in sufragerie si savurat bunatatile.



Si, pentru ca sotul meu nu este fan mamaliguta, pentru el am pus pe masa painica de casa, ca tot m-am specializat (despre acest lucru in postarea viitoare). Langa toate acestea el si-a dorit sa manance si muraturi, drept pentru care a desfacut ultimul borcan de 4 litri.
Ehhh, ce masa bogata si gustoasa? Cine spune ca nu se mananca bine in post?

2 comentarii:

Andreea spunea...

Numai bunatati!! Sa va fie spre sanatate! Noua ne mai place sa mancam, in unele seri, paine prajita frecata cu usturoi, peste turnam ulei de masline si presaram sare! Un deliciuuuu! ☺️

din casuta noastra spunea...

Mulțumim. Ce idee buna mi-ai dat. Abia aștept sa încerc diseară. 🤗🤗