duminică, 8 martie 2020

ZIUA FEMEII


8 MARTIE – ZIUA FEMEII

De Ziua Femeii urez tuturor doamnelor La multi ani, cu multe bucurii, realizari si impliniri. E o zi in care barbatii multumesc, printr-o floare, un zambet, o amintire, tuturor doamnelor din viata lor: mame, surori, sotii, etc.

Si eu am primit flori de la barbatii din viata mea (sot, fiu, ginere). Si asta pentru ca toti stiu ca florile imi bucura sufletul mai mult decat orice alt cadou.



Daaaar, de la o doamna tare draga sufletului meu am primit si un mesaj care mi-a placut foarte mult si pe care as dori sa vi-l transmit si voua – cititoarelor blogului.

“Atunci cand oglinda sufletului tau este Dumnezeu, frumusetea ta straluceste printre cei din jurul tau.
Esti INVINGATOARE chiar daca nu ai castigat toate luptele care s-au dat in sufletul si in viata ta.
Esti IUBITA chiar daca au existat oameni care nu ti-au impartasit sentimentele.
Esti VALOROASA chiar daca nu toti oamenii ti-au recunoscut meritele.
Esti PUTERNICA chiar daca ai adormit plangand de atatea ori si te-ai simtit slaba.
Esti FRUMOASA chiar daca nu te incadrezi in standardele frumusetii impuse de societate.
Esti importanta. Esti mai mult decat crezi. Esti creatia lui Dumnezeu.
FII BINECUVANTATA!

Si voi, cititoarele blogului, SA FITI BINECUVANTATE!

Niciun comentariu: