joi, 21 aprilie 2022

UNA-ALTA

 

MIERCURI-SAPTAMANA MARE

 

Desi ziua de azi a inceput bine, nu s-a terminat la fel de bine. Am reusit sa ma trezesc dimineata foarte devreme, sa finisez eclerele si sa pregatesc prajiturile pentru colega ce pleaca maine in concediu si a dat comanda. Cat eu m-am ocupat de prajituri, sotul a pus mancarica pentru la serviciu, asa ca am reusit sa plecam la timp si sa nu intarziem.




Cat eram la serviciu pe mine m-a sunat mama ca o dor picioarele foarte tare si ma roaga sa ii duc medicamente si crema “puterea ursului”, iar pe sotul meu l-a sunat socrela sa mearga sa ia ceva pentru capuse si sa le ducem urgent, ca e plin catelul si e foarte nervos si recalcitrant, ca nu poate sa ii dea nici de mancare, nici apa.

Deci, dupa serviciu, la drum. Intai cumparaturile, dupa care la parinti, adica un drum de 60 km, deci nu am reusit sa ajungem la Denie, nici sa termin espadrilele, nici sa ma odihnesc. Am lucrat insa, in masina, la bluzita socrelei.

Insa, maine lucrez de acasa, asa ca sper sa recuperez.

Chiar daca nu am reusit sa fac ceea ce mi-am propus, dau Slava lui Dumnezeu ca am putut sa rezolvam problemele parintilor.

La voi cum a fost ziua de ieri?

2 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

ce eclere faine!eu n-am facut mare lucru, aveam planuri pentru afara, dar cu frigul asta...

din casuta noastra spunea...

Se pare ca saptamana viitoare se va incalzi, asa ca iti urez sa ai spor la treaba.