joi, 14 aprilie 2022

JURNAL

 

JURNAL…….OCAZIONAL (8)


Afara:  Timp capricios de primavara, in care alterneaza zilele frumoase cu cele racoroase, friguroase chiar. Dimineata, de multe ori, este ger, temperatura nu se ridica mai mult de 1 grad. Pe de alta parte, vantul care este prezent aproape in fiecare zi face ca temperatura sa fie si mai scazuta. Mi-as dori sa ploua, pentru ca pamantul chiar are nevoie de apa.

Ma gandesc:  Ca deja se apropie Pastele. Nici nu stiu cand a inceput postul, ca iata se si termina. Trec zilele foarte repede. Parca suntem intr-un carusel care nu se mai opreste. Abia astept cele cateva zile de concediu, sa ne relaxam putin.

Sunt recunoscatoarePentru toate.

Ce mai lucrez:  Am invatat sa lucrez espadrile crosetate. Mai am putin si le termin. Sunt foarte incantata ca am invatat, mai ales ca se fac foarte usor. In masina, pe drumul dus-intors de la serviciu sau pe unde mai plecam, tricotez o bluzita in nasturi pentru socrela mea. Dupa ce termin espadrilele, voi incepe o paturica pentru micul Matei.

Citesc/ma uit/ascult

ascult...in aceasta perioada m-am relaxat ascultand Andre Rieu. In masina ascultam CD-uri cu muzica anilor 80-90-2000, unul dintre cele mai ascultate fiind cel cu Voltaj.

ma uit…Detectivi particulari – serial pe Diva

Citesc: “ Sotia secreta” scrisa de Gill Paul. Chiar imi place.

 Meniul de saptamana trecuta:

Este perioada de post, dar si primavara, asa ca la mare cautare a fost ciorbita de lododa cu ceapa verde; cartofii noi prajiti si orezul cu legume la cuptor alaturi de salata verde si leurda; iar la desert prajitura cu foi si crema de nectar.

Planuri pentru saptamana viitoare:

Ohooo, planuri sunt multe, dar sa vedem ce reusesc sa fac avand in vedere ca lucram fizic de la serviciu si inca incerc sa ma adaptez la acest program.

Fiind saptamana Mare, in primul rand trebuie sa ma organizez destul de bine, ca sa pot participa la denii.

O alta prioritate este Meniul pentru zilele de Pasti. Duminica ma voi ocupa cu stabilirea acestuia si organizarea pe zile.

 

Niciun comentariu: