marți, 19 aprilie 2022

UNA-ALTA

 

LUNI-SAPTAMANA MARE

 

Pentru prima zi din saptamana, am reusit sa bifez tot ceea ce mi-am propus.

Sotul meu a avut treaba la tara si a spus ca face tot posibilul sa ajungem la denie. Ca sa castig timp, am inceput cu ceea ce era foarte urgent: foile cu miere si umplut borsul. Pentru ca la foi am facut reteta pe jumatate, totul a mers destul de repede.

 



Tocmai bine, cand ma apropiam de final, a sunat sotul sa pregatesc masa, ca e in drum spre casa si a luat de la socrela mamaliguta calda.

 

(sotul nu este amator de mamaliguta😀)

Am mancat si am plecat la denie.

La biserica este o bunicuta tare simpatica ce sta la casa, are o curte imensa si stiind ca eu sunt amatoare de urzici, stevie, plante medicinale, m-am trezit ca mi-a adus o plasa de flori de papadie. Slava lui Dumnezeu, pentru ca deja renuntasem la acest sirop, ca nu avem timp sa mergem la cules.

Cand am venit, primul lucru a fost sa spal papadia si sa o pun la foc. Cat timp a fiert papadia, am rezolvat si cu ordinea in toata casa.

 


Dau Slava lui Dumnezeu si ma rog sa am spor si in celelalte zile.

La voi cum a fost prima zi din aceasta saptamana speciala?

2 comentarii:

Andreea spunea...

Ce bine arata foile!Deci ați avut o zi cu spor!Minunat!
Eu am fost în oraș să schimb una din rochițele fetelor cu alt model. Apoi am venit acasă și fetițele au fost tare sifonate. Copii mari au postit și ei și într-una parca puneam masa.:)
Mai târziu am fost la Denie dar Maria a avut niste crize din cauza nu își făcuse suficient somnul. Se arunca pe jos, zbiera! Părintele m-a văzut cu ea și mi-a spus că mi se consideră ca și cum aș fi stat la toate slujbele. Am plecat de la biserică plângând.
Apoi am fost cu copii in jumbo și am cumpărat câteva oușoare de plastic decorate superb. Vrem sa facem un copăcel de Paște. Când am ieșit din mașină mi-am scăpat telefonul pe trotuar și l-am spart.
Asta numesc eu o zi din săptămână mare, cu ispite cât carul.:)
Să ne ajute Dumnezeu să ajungem cu bine la Sfânta Inviere!

din casuta noastra spunea...

Andreea, fara ispite in aceasta saptamana nu se poate. Sa nu te necajesti ca nu ai putut sta la slujba, ca Dumnezeu stie dorinta sufletului tau si motivul pentru care nu ai putut sta (un motiv binecuvantat-copilasii). Abia astept sa vad copacelul de Paste. Imi pare tare rau pentru telefon.
Sa le ajute Dumnezeu copilasilor sa posteasca in continuare.
Doamne ajuta sa ajungem cu bine la Sfanta Inviere!
Te imbratisez cu drag.