marți, 4 februarie 2020

JURNAL






Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Marti, 04.02.2020, orele 20.30

Afara:
E frig si vreme inchisa. Daca este asa cum spun meteorologii, se pare ca iarna abia acum ajunge si pe meleagurile noastre. Deocamdata este o vreme de toamna tarzie.

Mă gândesc:
Si ma intreb, in acelasi timp, de ce este atat de greu sa ii respectam pe cei de langa noi, sa fim amabili. Ma uit in jur si, indiferent ca este vorba de magazine, de fast-food (McDonald, KFC, etc), de orice alt loc de servire, din ce in ce mai multi oameni au uitat sa se adreseze cu pronumele de politete (cred ca au si uitat ce este acela), au uitat sa spuna “Va rog”, au uitat sa multumeasca pentru ceea ce primesc. Din contra, sunt din ce in ce mai pretentiosi si ironici de parca li se cuvine totul. Asa mi-as dori sa se inverse putin rolurile pentru astfel de oameni. Sa fie ei cei nevoiti sa serveasca si sa aiba parte numai de clienti pretentiosi. Ufff, tare greu cu cei sapte ani de acasa. Din pacate, sunt pe cale de disparitie.

Invat:
Sufleteste, invat in continuare despre aceeasi rabdare, despre renuntarea la “eu”. In alta ordine de idei, azi am prins curaj, am luat manualul de utilizare si am desfacut masina de cusut. Nu e greu deloc. Am reusit sa o pun in functiune si chiar sa fac si cateva tighele. Asa ca, de saptamana viitoare, atac lenjeria veche, pentru a face din ea, pungute pentru ceaiuri si servete pentru bucatarie.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru reusitele lui Mihai la aceasta sesiune. Desi, la inceputul anului, era foarte speriat ca nu va trece de acest an din cauza unui examen foarte greu, Dumnezeu si Maica Sa, in marea lor milostivire l-a ajutat sa treaca cu bine de aceasta sesiune si sa ia toate examenele. Acum se poate pregati pentru licenta.

Din bucătărie:
Cu putin timp in urma am servit cina, o cina usoara cu o salata si o fripturica la gratar, dupa care am pregatit fructele si legumele pentru smoothie de maine dimineata.

Ce mai mesteresc:
Pregatesc materialele pentru martisoarele pe care le voi face impreuna cu copiii de la Centrul Parohial.

Ceea ce astept (sper):
Sper sa reusesc sa fac cat mai mult voluntariat, sa aduc cat mai multa bucurie in sufletele copiilor si nu numai.

Citesc:
Tocmai ce am terminat de citit “Masca seductiei” de Victoria Holt. O carte frumoasa, atractiva.

Ascult:
Cateodata Andre Rieu.

În casa:
Am lucrat putin, am actualizat jurnalul, sotul meu s-a uitat la TV, iar acum ne pregatim de citit si, ceva mai tarziu, de somnic.

Ce planuri am:
Planurile saptamanii sunt simple: la sfarsit de saptamana as vrea sa fac paine si un cheesecake.

O fotografie:


mi-e dor de mare



Niciun comentariu: