luni, 10 februarie 2020

JURNAL







Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 10.02.2020, orele 20.30

Afara:
E frig si innorat. Desi in week-end a nins in multe zone, in Ploiesti nu ne-am bucurat de ninsoare. Doar de putina ploaie si de ger.

Mă gândesc:
La ce imi va aduce ziua de maine. Se doreste redistribuirea lucrarilor in cadrul biroului. Desi ma doare sufletul sa predau unele dintre ele (pentru ca sunt convinsa ca asa va fi), am decis sa nu ma impotrivesc. Sa las totul in voia lui Dumnezeu. Fie Doamne voia Ta.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru week-endul ce tocmai a trecut, cand m-am bucurat din plin de prezenta copiiilor. Mi-a mers la suflet.

Din bucătărie:
Liniste si pace, pentru ca, daca in week-end au fost copiii acasa si ne-am bucurat de ei, azi am ales ca aceeasi bucurie sa o fac parintilor mei, asa ca dupa orele de serviciu, am plecat la tara si am luat masa impreuna.

Ce mai mesteresc:
Tot aceleasi lucruri: fusta si martisoare.

Ceea ce astept (sper):
Sper sa reusesc sa fac cat mai mult voluntariat, sa aduc cat mai multa bucurie in sufletele copiilor si nu numai.

Citesc:
“Patericul Lavrei Pesterilor de la Kiev”..

Ascult:
In masina, in seara aceasta al meu sot a pus muzica anilor ’80. Frumoasa, pe sufletul nostru.

În casa:
Sotul meu citeste, eu am actualizat jurnalul si ma pregatesc sa mai lucrez putin.

Ce planuri am:
Saptamana aceasta este foarte incarcata: cateva drumuri pe la doctor, cateva cumparaturi pentru luna in curs si croit servete de bucatarie.


Niciun comentariu: