marți, 1 ianuarie 2019

Un nou an, un nou inceput




Un nou an, un nou inceput

            Iata ca, incet-incet, a mai trecut un an pentru care ii multumim Bunului Dumnezeu. A fost un an plin, cu multe bucurii, cu multe realizari si plimbari, dar si cu momente ceva mai grele, care au trecut la fel de repede precum au venit.
            Si, pentru ca imi plac listele, m-am gandit sa fac o lista cu ceea ce imi doresc sa realizez anul acesta.
1.    Sa citesc. Imi aduc aminte ca, in tinerete, in primii ani de casnicie, citeam foarte mult, atat eu, cat si sotul. Cu timpul, din diverse motive, am pierdut acest obicei. Asa ca anul acesta imi doresc sa savurez cartile din bilbioteca personala.
2.    O zi pe saptamana home cinema. La curatenia generala de toamna, mi-am dat seama ca avem foarte multe CD-uri cu filme, piese de teatru, opera, etc., ce stau pe raft si doar se umplu de praf. Este “necesar” sa luam masuri.
3.    Impreuna de sarbatori. O traditie a familiei este ca Sfantul Craciun si Sfantul Paste sa fie sarbatorit impreuna cu parintii si socrii. Anul acesta, atat unii, cat si ceilalti, ne-au spus ca sunt prea batrani si ca isi doresc sa ramana acasa. Le-am respectat dorinta si am fost noi in a treia zi de Craciun. Dar, mi-a venit ideea de a sarbatori atat zilele de nastere, cat si cele onomastice ale noastre si ale copiilor, cu prietenii si apropiatii.
4.    Sa dezvolt micuta mea afacere cu produse de casa. Anul acesta produsele noastre vor fi prezentate in cataloage realizate pentru fiecare anotimp. De asemenea, in continuare voi diversifica produsele oferite.
5.    Imi place handmade. Sunt multe proiecte in mintea mea: o fusta tricotata pentru zilele reci de toamna, paturi crosetate pentru a schimba cate ceva in camera copiilor, terminarea unui goblen care sta de ceva timp pe rama, reamintirea cusutului la masina si realizarea de lenjerii.
6.    Plimbari. Anul acesta l-am dedicat plimbarilor. La cat de multe proiecte sunt in mintea mea, sper sa reusesc sa realizez si aceasta dorinta.


Multe planuri si dorinte, insa cea mai puternica dorinta este aceea de a fi sanatosi.



Niciun comentariu: