duminică, 6 ianuarie 2019

BUCURIE LA CEAS DE SARBATOARE




BUCURIE LA CEAS DE SARBATOARE


Azi, zi de mare sarbatoare, praznic imparatesc. O zi in care totul se sfinteste, iar sufletele se deschid.

La o astfel de sarbatoare nu se putea sa nu paticipam la Sfanta Liturghie. Desi, initial am vrut sa mergem la biserica Sfantul Haralambie (o biserica speciala pentru ca aici au avut loc cele mai importante momente ale vieti noastrei), ne-am razgandit si am mers la Biserica Sfantul Gheorghe Nou, acolo unde slujeste parintele duhovnic si unde ne simtim ca acasa. Aici este o comunitate de oameni minunati, cu suflete calde, care ne-au “adoptat” foarte repede si ne-au facut sa ne simtim bine primiti.

Mult s-a umplut sufletul de bucurie cand unul dintre acesti oameni, dna Aurelia Ivan, cea care coordoneaza cu dragoste si daruire Comitetul de doamne, a venit sa imi spuna La multi ani pentru ziua de maine si sa imi daruiasca un frumos cadou. Nu m-a mirat gestul, pentru ca stiu cat de atenta este cu toata lumea, ci m-a bucurat dragostea si grija dansei ca nu cumva sa nu reuseasca sa ma felicite pentru ziua onomastica. Este o doamna extraordinara pe care imi face placere sa o consider prietena mea.

Va multumesc dna Aurelia pentru toate si va spun ca sunteti o persoana tare draga inimii mele. Dumnezeu sa va daruiasca sanatate si putere, ca impreuna sa facem lucruri minunate.


 In aceste minunate cescute am servit cafeluta, impreuna cu sotul meu.


Niciun comentariu: