duminică, 27 ianuarie 2019

JURNAL




Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Duminica, 27.01.2019, orele 21.00

Afara:
O noapte friguroasa, ca de sfarsit de ianuarie.

Mă gândesc:
La minivacanta pe care am avut-o si fac planuri pentru saptamana ce tocmai a inceput.

Invat:
Sa fac o lenjerie completa de pat.

Sunt recunoscătoare pentru:
Fiecare zi daruita de Dumnezeu.

Din bucătărie:
Liniste si pace. In acest week-end au gatit mama si socrela, asa ca noi ne-am plimbat si odihnit.

Ce mai mesteresc:
Tricotez o fusta

Intentionez sa:
Ca saptamana aceasta sa imi pregatesc propriile combinatii de condimente.

Ceea ce astept (sper):
Sa finalizez toate planurile propuse pentru aceasta luna.

Citesc:
„Cand cei doi devin una” – Schiarhimandritul Ioachim Parr.

Ascult:
La serviciu Radio Romantic, iar in masina Magic FM

În casa:
Cald si placut.

Ce planuri am:
Anul acesta mi-am propus doar planuri pe termen scurt. Pentru ca mai sunt cateva zile pana la sfarsitul lunii as dori sa incerc sa finalizez sau sa fac ceea ce mi-am propus pentru ianuarie: o fusta, aluat frantuzesc si aluat pentru tarte, ceva mai mult, pe care sa le congelez si sa le folosesc cand sunt in criza de timp.

O fotografie:




Frumoasele mele flori ce ma incanta cu culorile lor in aceste zile de iarna.

Niciun comentariu: