miercuri, 22 decembrie 2021

PREGATIRI

 

Pregatiri de Craciun – ziua a doua

 

Mai sunt doar trei zile pana la Craciun, chiar as putea sa spun ca mai sunt doua zile, pentru ca pana la miezul noptii nu mai sunt decat 45 minute.

In casa e tare placut. Peste tot se vad doar luminitele de la ferestre, iar eu ma pregatesc de somnic, bucuroasa tare, ca am reusit sa termin tot ceea ce mi-am propus.

Am recuperat restantele de ieri, astfel ca aluaturile se odihnesc la frigider.

Sarmalele mai au putin si sunt gata (de fapt, acesta este motivul pentru care sunt inca treaza la aceasta ora), iar caltabosul se raceste incetisor pe aragaz.

La biserica, azi nu am stat foarte mult, pentru ca doar am pregatit cu copiii aluaturile pentru o parte din fursecuri. Maine insa, va trebuie sa stam ceva mai mult.

Bradul este si el impodobit si e tare dragalas.

Cam atat din aceasta zi. Plec la somn, pentru ca maine este o zi extrem de aglomerata.

Noapte buna.

Niciun comentariu: