vineri, 3 decembrie 2021

LUCRU DE MANA

 

BERETA CROSETATA,

 

Daca pana acum am crosetat doar lucruri simple, ca paturici, mitene, suporturi pentru farfurii si cani, acum am vrut sa incerc si altceva. Voiam sa fac un cadou unei doamne, dar care sa fie practic, frumos si ieftin. Dupa multe cautari, am ramas la ideea unei berete, pentru ca dansa chiar poarta.

Mda, bereta. Ideea este, dar este si problema majora: nu am facut niciodata asa ceva. Asta insa nu m-a oprit sa incerc. Daca imi iese, foarte bine, daca nu, aleg altceva pentru cadou.

Am cautat modele in arhiva cu reviste, am gasit ceva, dar nu am reusit sa deslusesc explicatiile. Si atunci, am apelat la Youtube, si bine am facut, pentru ca am ajuns pe canalul dnei Dora, iar cu ajutorul dansei am reusit sa fac o frumoasa bereta, care a reprezentat un cadou minunat.



Niciun comentariu: