marți, 21 decembrie 2021

PREGATIRI

 

Pregatiri de Craciun – ziua 1

 Doar patru zile ne mai despart de sarbatoarea Craciunului. Si, pentru ca lucram pana pe data de 24 decembrie si mai avem si actiuni cu copiii de la Centru, totul trebuie sa fie foarte bine organizat.

Organizarea incepe cu stabilirea meniului, care va fi acesta.

 

In stabilirea meniului de un real ajutor mi-a fost atat caietul de retete al mamei, cat si retetele postate cu multa dragoste de doamnele de pe diverse site-uri culinare.

 Programul initial a fost ca, dupa orele de serviciu, eu sa incep in bucatarie primele pregatiri: foile pentru sarmale si aluaturile pentru saleuri si covrigei, iar sotul sa impodobeasca bradul.

Numai ca, o deplasare neasteptata, pana dincolo de Valeni a facut imposibila realizarea planului intial, dar nimic nu este mai important decat bucuria copiiilor.

La intoarcere am reusit totusi sa pregatesc foile pentru sarmale, 




iar sotul a asezat bradul si a pus instalatiile.

Maine vom incerca sa recuperam ceea ce nu am reusit sa facem azi.

2 comentarii:

Andreea spunea...

Cat de frumos este brăduțul! Și eu am în plan sa fac mâine saratele, să sparg nuca și sa curat mobila de bucătărie! Vedem câte voi reuși! Spor în Toate! Abia asteptttt sa mancam bunătăți!!!!

din casuta noastra spunea...

Andreea, sa ai spor si sa termini tot ceea ce ti-ai propus.