marți, 21 decembrie 2021

MICII CREATORI

 

SCENETA”NASTEREA MANTUITORULUI”

 

Este o perioada foarte frumoasa a anului si nimic nu se compara cu bucuria de pe chipul copiiilor atunci cand primesc daruri. Pe de alta parte, colindul copiiilor aduce bucurie in sufletul parintilor, al bunicilor si, in general, al celor colindati.

Pentru ca, in ceea ce priveste muzica, eu sunt doar un ascultator, de interpretare nici nu poate fi vorba, m-am gandit si tot gandit, ce as putea face cu copiii, astfel incat sa primeasca bucurie toata lumea. Si am gasit: o sceneta cu “Nasterea Domnului”.

Perioada mea de gandire a durat ceva mai mult si am inceput sa repetam chiar in perioada tezelor, asa ca a fost destul de greu. Numai ca, ne-am mobilizat cu toti si micul nostru spectacol a iesit minunat.



Iar cand a mai venit si mosul (despre care nu stiau nimic), bucuria a atins cote maxime.



 

Niciun comentariu: