joi, 19 mai 2022

CONACUL SECUIESC

 

MINIVACANTA DE PRIMVARA (IV)

 Asa cum am promis, azi voi povesti despre Conacul Secuiesc. Ca de fiecare data, tin sa precizez ca nu fac reclama, doar spun punctul meu de vedere, ceea ce mi-a placut sau nu.

Am ajuns la conac seara, in jur de ora 19. In jur tihna si liniste. Dupa ce ne-am cazat, ne-am plimbat prin curtea imensa, ce pare ca ajunge pana la dealul din apropiere. Cam pe la mijlocul gradinii se afla un mic lac. Peste tot sunt banci, unde te poti relaxa. Nu sunt uitati nici micii clienti, pentru ei fiind amenajat un mic loc de joaca (in afara de curtea imensa unde pot alerga nestingheriti).












Noi am rezervat o camera dubla de lux, cu precizarea sa nu fie la mansarda. In aceasta situatie, nu am fost cazati in conac, ci in casa taraneasca. Minunat. Camera mare, luminoasa, curata. Peste tot atentie la detalii si grija pentru client. Iar prispa din fata camerei a fost mai mult decat binevenita in zilele ploioase.



In ceea ce priveste partea de restaurant, mancarea este delicioasa, portiile sunt generoase, iar raportul calitate-pret mai mult decat corect. Din conversatiile cu ospatarii-tineri zambitori si foarte atenti-am inteles ca pentru pregatirea delicioaselor preparate aprovizionarea se face de la producatorii locali. Exceptie fac branzeturile minunate, ce sunt produse in cadrul fabricii Torockoi.




Daca doriti sa savurati acasa aceste minunate branzeturi, le puteti achizitiona de la rulota din parcarea conacului.



Bicicletele puse la dispozitie pentru plimbare sunt atent verificate si reglate, astfel incat sa te poti bucura de plimbare si nu sa te umpli de nervi ca nu functioneaza corespunzator.




Niciun comentariu: