marți, 24 mai 2022

BUNATATI

 

Placinta cu lapte acru

 Saptamana trecuta am facut repejor o placinta. Mai aveam o jumatate de ulcica de lapte acru, 

putina branza dulce, asa ca m-am gandit sa fac o placinta. Am cumparat foi de placinta si, la treaba.

Ingrediente:

1 pachet foi de placinta

800 ml lapte acru scurs

100 gr branza de vaci

6 oua

150 gr stafide

2 linguri gris

3 linguri zahar

un praf de sare

esenta de vanilie

100 ml ulei

Mod de preparare:

1.     Laptele acru, l-am rasturnat usor intr-o strecuratoare si l-am lasat la scurs aproximativ 1 ora.

2.     In bolul de la robot am pus laptele acru scurs, branza de vaci, oualele, grisul, zaharul, sare si aromele si le-am amestecat pana s-au omogenizat foarte bine (aproximativ 1 minut – a durat mai mult sa le cantaresc si sa le pun in bol 😊) ).

3.     Am adaugat stafidele.

4.     Se opreste putina compozitie de lapte.

5.     In pachet au fost 14 foi de placinta.

6.     Intr-o tava, am pus 5 foi de placinta, fiecare dintre ele unsa foarte putin cu ulei, apoi am adaugat jumatate din compozitia de iaurt, alte 3 foi de placinta unse, cealalta jumatate de compozitie si deasupra ultimele 4 foi de placinta. Peste foi, se pune compozitia oprita.

7.     Placinta se coace timp de 40 minute la o temperatura de 1800C sau pana se rumeneste deasupra.





Niciun comentariu: