vineri, 5 noiembrie 2021

LUCRU DE MANA

 

PROIECT FINALIZAT

 Anul trecut, cand a inceput aceasta perioada diferita din viata noastra, mi-am adus aminte de revista "Usor de crosetat" care a fost "uitata" in coltul lucrului de mana. Am scos de la naftalina toate capitolele, mai putin cel cu "Patura Patchwork" (pe care deja l-am terminat si despre care am scris aici), le-am studiat si am decis sa lucrez esantioanele din "Enciclopedia punctelor”.

Am crezut ca voi termina destul de repede, numai ca timpul si lucrul mi-au dovedit ca nu a fost asa. Desi usoare la inceput, pe masura ce avansam, esantioanele erau din ce in ce mai greu de realizat. La un moment dat, am renuntat, iar anul acesta am reluat proiectul si am reusit sa il termin. A fost greu, dar si interesant, am reusit sa mai adun ceva experienta in arta lucrului cu croseta. 

Va las fotografii cu cateva din esantioane - cele mai reprezentantive:







Niciun comentariu: