vineri, 26 noiembrie 2021

LA PLIMBARE

 

Zi de toamna

 

Desi suntem in plina curatenie, iar casa arata ca dupa razboi, sambata, vazand timpul frumos de afara, am declarat zi de plimbare. Nu au intrat zilele in sac, nu avem termene limita de terminare a curateniei, asa ca era pacat sa nu profitam de o astfel de zi.

Unde sa mergem? Unde sa ne plimbam, tinand cont de faptul ca era miezul zilei (dimineata a fost activitatea cu copiii de la centru)?

Pasii ne-au dus la Cornu, la manastirea Sfantului Ioan Evanghelistul. Ne place foarte mult sa ne plimbam pe acolo, este frumos si liniste. Si, spre marea noastra bucurie, cand am intrat in curtea manastirii, am vazut deschis micutul paraclis in care se afla icoana facatoare de minuni a Maicii Domnului – grabnic ajutatoare (la biserica este pus afis ca paraclisul este deschis numai Duminica sau in sarbatori, dupa Sfanta Liturghie, timp de 1 ora). Venise maicuta care se ocupa de candele si care ne-a permis sa intram si sa ne inchinam Maicii Domnului.

Bineinteles ca am facut si cateva fotografii:





2 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

foarte frumos, o am si eu pe lista

din casuta noastra spunea...

Sa iti ajute Dumnezeu sa ajungi.