luni, 2 noiembrie 2020

JURNAL

 

JURNAL…….OCAZIONAL (2)

 

Toamna aceasta desi este cam secetoasa, este totusi o toamna frumoasa, cu multe zile insorite, care ne-au indemnat la plimbare. Ne bucuram de fiecare zi, admiram jocurile de culori ale copacilor, multitudinea de culori ale florilor de toamna. Savuram gutuile aromate, strugurii si prunele, ca si deliciosii dovleci (ymmm dovleacul copt cu scortisoara sau supa crema de dovleac usor picanta – nu este altceva decat curcubeu pe cerul gurii).

Luna septembrie a fost o luna mai grea, cu emotii pentru socrul nostru care a ajuns de urgenta la spital, deoarece avea pulsul foarte mic. Din fericire problema s-a rezolvat, i-a fost pus stimulator la inima, iar acum este acasa si se simte bine.

In luna octombrie, in schimb, am reusit de am terminat camara de la parintii mei, la care tot muncim cate putin de aproape 1 an de zile. Abia astept sa fac curat la boxa si sa duc acolo lucrurile pe care le folosesc mai rar. Am terminat si conservele, de acum poate veni iarna. La sfarsit de octombrie am scos de la naftalina lucrul de mana pe care l-am abandonat la inceputul verii. Pentru ca sunt mai multe incepute, sa vedem ce ma tenteaza sa termin prima data: vesta sotului sau esantioanele crosetate sau golbenul inceput cu muuult timp in urma. Vom vedea.

Acum citesc o carte despre viata Sfantului Nectarie si incerc sa citesc “Alegerea Sofiei” de William Styron. Din aceasta din urma am citit cateva pagini si, deocamdata, nu prea ma incanta. Vedem daca o voi citi pana la sfarsit sau renunt la ea.

La Diva si pe Happy au inceput filmele cu tema de Craciun, favoritele mele, asa ca seara ma delectez cu cate un astfel de film. Si prin magazine au aparut ornamentele, deci urmeaza o vizita la Jumbo, dar acum la inceput de noiembrie cand nu este aglomerat si pot admira in voie toate lucrurile frumoase. Aceasta perioada este perioada in care simt ca sunt din nou copil si ma bucur din plin.

Dar, mai intai sa ne bucuram impreuna de cateva fotografii de toamna.








2 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

sanatate!si noiembrie cu bucurie!

din casuta noastra spunea...

Multumesc Irina.
Si tie iti doresc la fel.