marți, 7 aprilie 2020

BUNATATI


MARAR PENTU CONGELATOR

Asa cum v-am spus in postarea de zilele trecute, am facut comanda pe net pentru verdeturi. Am gasit o doamna din Bratasanca (o localitate situata la aproximativ 15 km de Ploiesti) si am comandat ceapa verde (pentru ca am uitat sa opresc cateva cepe din cele trimise de socrela), salata, loboda si marar. Le-am comandat sambata si am rugat ca livrarea sa o faca azi, daca se poate. Doamna a zis ca nu este problema. Si, intr-adevar, azi, in jur de ora 14 ne-a sunat ca a ajuns. Avea manusi si masca, produsele au puse in saci si sunt foarte proaspete. Mi-a placut.



Mararul l-am spalat si l-am lasat sa se scurga apa foarte bine.



Dupa care l-am tocat marunt si l-am pus la pungute. Pungutele etichetate stau cuminti la congelator pana la toamna, cand incep sa-l folosesc.



Doamne, ce bune este la chiftelute, tocanite, omleta si chiar la ciorbite.
Azi, in timp ce tocam mararul am vorbit la telefon cu o prietena de la Cluj, o adevarata gospodina. Si m-a intrebat cum folosesc mararul congelat, asa ca m-am gandit sa va spun si voua. Mararul congelat (si nu numai, ci si ceapa verde, usturoiul, patrunjelul, leusteanul, menta), il folosesc inghetat, ca si cum atunci l-am tocat. Nimic nu las la dezghetat.

Niciun comentariu: