marți, 1 februarie 2022

PROVOCARE - SAPTAMANA 4

 

“BUCURII DE IANUARIE” – ULTIMA SAPTAMANA

 

In aceasta saptamana o usoara criza de alergie m-a cam tinut in casa, asa ca mi-am facut de lucru.

 “Coltisorul meu preferat. Tot balansoarul meu drag ramane coltisorul preferat. Tare comod este si foarte practic. De data aceasta am adaugat si masuta, pentru ca a trebuit sa pregatesc mostrele de lucru pentru activitatile cu copiii de la centru.

 


Tratatia saptamanii”.  Am primit o cutie de trufe si cu ele ne-am delectat, fiind dulciurile pe care le ador-din categoria celor cumparate.



 “Un proiect creativ” – Am continuat lucrul la proiectele mai vechi, despre care am tot vorbit.

 “Plante sau flori” – Intr-o seara am fost la Profi la cumparaturi si am achizitionat si doua zambile ce stau cuminti pe pervazul din dormitorul transformat in birou. Asa, ne putem bucura de ele in fiecare zi. Iar in blacon se afla florile "nu ma deranja" care tot infloresc. A inceput sa se vads mici muguri si la a doua.

 





“Lumini si luminite  - tot citind postarile mele, sotul si-a adus aminte ca am cumparat anul trecut de la Sovata o veioza cu candeluta. Asa ca, foarte bucuros a adus-o in sufragerie si, in fiecare seara, ii punem cate o candeluta si ne bucuram de lumina ei.


Grija de sine – dupa ce am venit de la munte, am stabilit impreuna cu sotul ca, in fiecare, dupa ce se termina programul de lucru, sa mergem cel putin o ora. Saptamana aceasta chiar am reusit.

Pe de alta parte, am cam exagerat cu televizorul in perioada sarbatorilor pentru ca am tot vizionat filme de Craciun, asa ca mi-am propus sa revin la programul pe care mi l-am impus-cat mai putin televior, cat mai mult citit.

 “Rugaciune/Meditatie/Jurnal”.

In ultima saptamana a provocarii pot spune ca sunt recunoscatoare

-       pentru fiecare zi daruita de Dumnezeu;

-       pentru ca, in sfarsit, am reusit sa cumpar sarmele pentru rufe care vor fi montate in balcon;

-       pentru ca mai lucram de acasa.

Dar, imi pare rau ca se termina aceasta provocare lansata de Irina. A fost interesanta.

Niciun comentariu: