miercuri, 22 septembrie 2021

DE SEARA....

 

O dupa-amiaza obisnuita

 

Sfarsitul verii si inceputul toamnei a insemnat o perioada atat de aglomerata, incat am simtit ca suntem intr-un carusel care nu se mai opreste. Desi nu am scapat de aceasta perioada, am decis ca saptamana asta sa pun iau o pauza. Si, ca sa pun in aplicare planul, ieri, de la serviciu, am evitat orice traseu, am mers direct acasa si mi-am luat cutia cu lucru de mana. Tot crosetand diverse esantioane, gandurile au alergat. M-am gandit ca:

-anul acesta, o idee interesanta si ieftina de cadouri ar fi ceva tricotat sau crosetat. Primul lucru pe care il voi face este o lista cu cei care urmeaza sa fie cadorisiti si sa caut cam ce li s-ar potrivi;😉😏

-la inceputul anului mi-am propus sa fac multe lucruri, iar timpul a trecut si de unele proiecte chiar am uitat. Urgent masuri.

-luna septembrie este aproape de final si nu am reusit sa termin de citit nici o carte. Adica nu am terminat nici primul volum din “Pretul succesului”.

-desi a venit toamna, anotimpul meu preferat, nu m-am bucurat deloc de splendoarea naturii. Si aici este nevoie de masuri.

-trebuie sa fac o actiune cu copiii de la centru, pentru ca isi doresc foarte mult. Mi-a venit si ideea: “Dovleacul-vedeta toamnei”-expozitie de dulciuri cu dovleac.

Niciun comentariu: