joi, 30 septembrie 2021

LINISTE

 

DUMINICA DE TOAMNA

 

La acest sfarsit de saptamana, pentru a participa la Sfanta Liturghie, pasii ne-au purtat spre parohia Faget-Fantanele. O parohie mica, de sat, frumos ingrijita si care incearca sa construiasca o noua biserica. Dupa schelele ridicate pe noul locas, cred ca lucrarile dureaza de ceva timp. Din pacate, biserica mica si veche nu mai poate fi reparata.




Am asistat la o slujba foarte frumoasa si la o predica ce ne-a ramas in suflet.

Prima parte a Liturghiei am ascultat-o stand in biserica, iar a doua parte am ascultat-o din curte, pentru ca micul asezamant devenise neincapator pentru toata lumea. Asa ne-am bucurat, pe langa Sfanta Liturghie si de o zi de toamna minunata. Putinul timp petrecut in curtea bisericii parca ne soptea sa luam o pauza, sa respiram adanc, sa ne bucuram de tot si de toate.

Ceea ce am si facut, astfel ca am uitat de tot haosul de zi cu zi.

Niciun comentariu: