luni, 6 septembrie 2021

CUTIUTE PENTRU CREIOANE

 

CUTIUTA PENTRU CREIOANE SI MULTA VOIE BUNA

 

Dupa intreaga activitate din aceasta vara, care s-a finalizat cu expozitia despre care v-am povestit aici, ne-am gandit sa trecem la proiecte ceva mai complexe, pe care sa nu le terminam intr-o singura zi.

Pentru ca se apropie scoala cu pasi repezi, primul proiect la care ne-am gandit a fost “cutiuta pentru creioane”, confectionata din bete de inghetata. Astfel, am invatat sa folosim pistolul de lipit fara sa ne frigem. Am avut si cateva bete de inghetata colorate, asa ca imaginatia si-a pus amprenta.





Si, pentru ca toata lumea dorea bete colorate, Iulia, mezina grupului a inceput sa coloreze cu mult spor.

Maria, a tacut si a lucrat, asa ca ea deja a terminat cutiuta, ramanand ca saptamana viitoare sa o finiseze si sa o foloseasca.


Stefan si Teo, desi nu au terminat cutiutele, s-au grabit sa le vopseasca, spunand ca le vor termina data viitoare.



La final, ne-am gandit sa ne si jucam putin, si am ales sa facem un puzzle,


iar apoi jocul “creeaza o poveste”, al carei regulament este asa: incepe jocul un copil spunand o propozitie sau o fraza, iar ceilalti continua, pe rand, adaugand cate o fraza, cu legatura fata de fraza precedenta.

Povestea care a rezultat este:

“A fost odata un astronaut, care a plecat in spatiu. El s-a oprit pe Marte. Acolo s-a intalnit cu un extraterestru, care a vrut sa il distruga. De ce? Pentru ca s-a oprit cu nava pe casa lui si a stricat-o. Astronautul si-a cerut scuze si l-a ajutat sa o repare. Asa au ramas prieteni. Astronatul a venit mereu pe Marte, sa se intalneasca cu prietenul lui. Si ultima data a avut loc o modificare genetica 😊)) si nu s-a mai putut intoarce pe Pamant pentru ca nu mai putut respira 😊)). Asa a ramas impreuna cu extraterestul.”






Niciun comentariu: