marți, 9 iulie 2019

EMOTII


EMOTII PENTRU REALIZARILE CELOR DRAGI

Iata ca incet-incet a venit vara, chiar inceput de iulie, iar eu nu am reusit sa vin alaturi de voi si sa va povestesc ceea ce am facut in ultimul timp. Motivul a fost unul simplu: batranelul meu laptop s-a stricat si chiar imi puneam problema ca va trebui sa achizitionez altul. Spre bucuria mea, viitorul ginere l-a curatat, l-a verificat si acum ma pot folosi de el.
Dar, sa revin la ceea ce voiam sa va spun azi. La mijlocul lunii iunie, mai precis pe data de 13, am avut bucuria de a asista la cursul festiv de la Universitatea Titu Maiorescu, pentru a fi alaturi de Denisa, prietena fiului nostru Mihai.


Dupa imnul studentilor, care aduce multa emotie in sufletele tuturor (studenti, profesori, rude), au luat cuvantul cei din conducerea facultatii. Si, pentru ca emotiile noastre sa ajunga la punctul culminant, Presedintele Consiliului de Administratie al Facultatii a pregatit cate un cadou (de fapt, 3 carti dedicate mentorului spiritual al Universitatii – Titu Maiorescu) pentru primii 3 absolventi. Bineinteles ca Denisa a facut parte dintre acestia.

A luat cuvantul apoi sefa de an, care a multumit profesorilor pentru daruirea lor, pentru ca au fost alaturi de ei timp de 4 ani, a multumit parintilor care i-au sustinut si, in mod special, a multumit in numele tuturor studentilor, doamnei Nina (este vorba de doamna secretara), care le-a fost o adevarata mama, care i-a tinut de mana si i-a indrumat, care le-a fost ca o adevarata mama. In acest moment, toti studentii din sala au inceput sa aplaude si sa se bucure din plin (chiuituri, fluieraturi). Va dati seama cata bucurie in sufletul doamnei respective.
La final s-au inmanat studentilor diplomele festive de absolvire.


Dupa un asa curs frumos, am sarbatorit absolvirea Denisei la o terasa in Bucuresti.
Felicitari Denisa, draga noastra, si mult succes la examenul din august.

Niciun comentariu: