joi, 25 iulie 2019

HAIDOOK SUMMER FEST


HAIDOOK SUMMER FEST 2019

Desi nu am reusit sa scriu atat de des pe cat mi-as fi dorit, totusi nu pot sa nu va povestesc cateva cuvinte despre „Haidook Summer Fest”, un festival dedicat cailor, bicicletelor si naturii, organizat in comuna Runcu din judetul Dambovita. Desi a fost organizat pe o perioada de 3 zile, in week-endul 21-23 iunie, noi nu am reusit sa ajungem decat intr-o singura zi, atat din cauza programului incarcat, cat si a distantei relativ mari.(70 km. Ploiesti-Runcu).
In cele cateva ore petrecute sus pe varful muntelui am admirat munca dresorilor. Unul dintre dresorii asteptati de public si pe care l-am vazut si noi a fost Denis Stefan. Excelente numerele prezentate, genul celor din filmele cu cowboy. O armonie extraordinara intre cal si calaret.





In timpul pauzei, cei de la „Echilibrescu” ne-au facut demonstratii de mentinere a echilibrului (extrem de necesar pentru cei care doresc sa calareasca) si chiar au invitat copiii sa participe. De asemenea, ne-am distrat alaturi de participantii la diverse jocuri campenesti; aruncarea potcoavei, aruncarea cizmei printre picioare, peste cap, pentru a ajunge in fata, etc.









Nu poti participa la o serbare campeneasca, fara a gusta din bunatatile de acolo, chiar daca este zi de post. Am savurat cu placere o portie de cartofi prajiti, cu gogosar umplut cu varza rosie si cu o lipie fierbinteYummmy! Totul a fost „stins” cu bere fara alcool, iar ca desert porumb fiert.



Dupa o masa copioasa, numai buna a fost o scurta plimbare pe pajiste.







Nu au fost uitati la acest festival nici copiii, astfel ca acestia s-au putut delecta la diferitele ateliere organizate pe pajistea de la Runcu: atelier de olarit, pictura pe ceramica, atelier de impaslit.









Din pacate, neparticipand in toate zilele la festival, nu am reusit sa vedem demonstratiile de voltije si nici spectacolul cailor blonzi din rasa Haflinger numiti si “Blondele de la Potcoava”. Pe acestia din urma doar i-am admirat putin la boxe.






Cu parere de rau ca nu am putut participa mai mult, ne-a bucurat si ne-a mers la suflet aceasta plimbare.

Niciun comentariu: