miercuri, 26 iunie 2019

FOOD STREET FESTIVAL




FOOD STREET FESTIVAL

In perioada 7-9 iunie, la Ploiesti, pe Bulevardul Castanilor, a fost organizat Food Street Festival, un eveniment ce incearca sa aduca in prim-plan conceptul de mancare stradala.
Inca de la intrarea pe Bulevard ne-au intampinat numeroase mirosuri, unele mai imbietoare decat altele, care au dat alarma stomacului nostru infometat si ne-au facut sa ne grabim pasii spre rulotele si standurile care ofereau diverse produse apetisante.
Acompaniati de muzica, am facut un tur al standurilor. Ne-am dat seama ca sunt oferte pentru toata lumea: consumatori de carne de porc, pui, vita sau curcan.









Interesanta mi s-a parut rulota celor care ofereau spre vanzare „Mici pe paine”


Chiar si cei ovo-lacto-vegetarieni au gasit preparate pe gustul lor.



Dar, mancarea fara un  spritz sau o limonada, parca se inghite cu noduri, asa ca nici acest lucru nu a fost uitat.




Iar dupa o masa copioasa si un spritz bun,





 un desert si o cafeluta sunt binevenite.








Imi placea aceasta idee de mancare stradala, in care producatorii de „bunataturi” se intrec in oferte care de care mai gustoase si mai apetisante, in retete cat mai diversificate.
Chiar imi place si m-am bucurat de acest festival.



Niciun comentariu: