miercuri, 24 iulie 2019

FESTIVALUL TURCESC




FESTIVALUL TURCESC

In perioada 14-16 iunie a fost organizat la Ploiesti festivalul turcesc. Cum nu lipseste martie din post, asa nici noi nu am lipsit de la acest festival. Organizatorii si-au propus sa promoveze tot ceea ce este specific culturii turce: arta, ospitalitatea, dar mai ales gastronomia specifica acestei tari.
In ritmurile muzicii si dansurilor turcesti care se dasfasurau pe scena special  amenajata, insotiti de mirosurile imbietoare de condimente specifice cu care au fost aromatizate carnurile ce sfaraiau pe gratare, ne-am plimbat de la stand la stand si am urmarit cum se produc diferitele preparate.
Adana Kebab



Pide

Placinte cu branza sau carne


          Nu au fost uitate nici vestitele dulciuri turcesti: baclava, sarailie, rahat si multe alte bunatati specifice atat de apetisante, ca ti se facea pofta numai privindu-le.





         Dupa un tur de recunoastere, am mers la diferitele standuri si am gustat din produsele specifice: o portie de pide cu carne si o placinta cu branza. Mare greseala sa vii la un astfel de festin culinar cu burtica deja plina.
                 
          Felicitari organizatorilor pentru acest festival. Interesanta aceasta idee de a cunoaste cultura altor tari.

Niciun comentariu: