luni, 3 iunie 2019

“Jucaria” mult visata


“Jucaria” mult visata

Nu stiu pentru altii cum este dar, pentru mine a gati si, in special a “prajituri”, inseamna o mare bucurie. Imi place foarte mult sa incerc retete noi, mai complexe si mai elaborate.
O alta dorinta a mea este aceea de a nu mai cumpara paine. Imi doresc sa o fac eu acasa, sa simt mirosul painii calde. Ceea ce m-a impiedicat pana acum, este faptul ca nu am puterea necesara pentru a framanta aluatul. Astfel, am crezut ca totul va ramane doar dorinta si vis, pentru ca mi-ar fi fost necesar un robot de bucatarie gen KitchenAid, care este foarte scump.
Insa, cateodata visele se implinesc. Asa ca, mergand la Altex sa cautam o masina de calcat, am vazut ca cei de la Tefal au robotul “Tefal Masterchef Gourmet+”, cu pretul initial de 2.209 lei, insa la reducere la doar 1.400 lei, cu extragarantie 1 an.
Am venit acasa, am citit, am cautat informatii si am ajuns la concluzia ca este exact ceea ce imi trebuie. Desi, din punct de vedere financiar, nu prea era momentul, sotul meu a hotarat ca reducerea este foarte buna, drept pentru care l-am luat in rate.







Sunt foarte bucuroasa de achizitia facuta si abia astept sa-l pun la treaba.

Niciun comentariu: