joi, 23 iunie 2022

JURNAL

 

Jurnal de….bunica

(sursa: pinterest)

Saptamana trecuta sotul meu a fost in pelerinaj la Athos (care i-a mers la suflet), iar eu mi-am luat o saptamana de concediu, avand in vizita pe fiica mea si pe micul Matei.

A fost o saptamana plina de bucurii, cu aduceri aminte de perioada cand eu eram proaspata mamica: plimbari lungi prin parc dimineata devreme, trezitul noaptea pentru alaptatul si schimbatul micutului. Zile grele, dar frumoase, de care imi este dor.

Nimic nu se compara cu orele in care “vorbeam” cu puiul drag si ii ascultam gangurelile sau ii admiram zambetele. Toate acestea le-am retrait din plin in aceste zile.

Mamica traieste un sentiment minunat de implinire si de bucurie pentru darul primit de la Dumnezeu, dar bunica traieste un sentiment de renastere si de fericire.

 


(sursa: pinterest)

Niciun comentariu: