joi, 9 iunie 2022

FILM

 

SEARA DE ……MAZARE SI FILM

 

Ieri, de la serviciu am trecut pe la socri. Si nu ne-am intors cu mana goala, ci cu un lighean imens (asa cum spune socrela-3 galeti) de mazare ce trebuia curatata pentru a fi pusa la congelator.🙈 Mazarea fiind foarte perisabila, nu am putut sa o lasam pe a doua zi, asa ca, reconfigurare traseu: am anulat toate celelalte proiecte, ne-am inarmat cu castroane,  cu…….rabdare si, la treaba.

Dar, ca treaba sa mearga cu spor, am ales sa ne uitam la un film. Si am ales filmul “Apropierea perfecta”- o comedie romantica foarte frumoasa, cu actori simpatici, care ne-a captivat.


La miezul noptii, am terminat si filmul de vizionat si mazarea de curatat.😀

2 comentarii:

Andreea spunea...

😃O idee f buna!Ce norocoasă sunteți că soacra dvs locuiește la tara.
Sunt curioasa de film, poate ne uitam și noi deseară. Văd că la noi sunt nori cenușii de ploaie, se pare că nu plecam nicăieri astăzi.

din casuta noastra spunea...

Vizionare placuta.