marți, 22 martie 2022

MICII COFETARI-EXPOZITIE

 

EXPOZITIA “MARTISOARE DULCI”

 

Deja am trecut de mijlocul lunii martie, iar eu nu am reusit sa va povestesc despte expozitia copiilor de la Centrul Parohial “Sfantul Gheorghe Nou”. Ca sa “vestim” inceputul primaverii ne-am gandit ca, in ultima duminca din februarie, sa daruim tuturor participantilor la Sfanta Liturghie cate un martisor……. dulce.

Si, daca prima expozitie  de prajituri a fost cu prajituri de post, de data aceasta am facut prajituri de dulce. Am mai cresuct putin, am mai invatat cate ceva si am avut curajul sa organizam aceasta expozitie.

Si, pentru ca a fost destul de mult de lucru, iar dotarile nu sunt suficiente, ne-am impartit in echipe si, incepand de la joi am tot lucrat.

 





Duminica, cu mari emotii, am ajuns cu toti dis de dimineata la biserica, pentru a taia si finisa prajiturile si a pregati expozitia.

 










Toata lumea a degustat din dulciurile pregatite felicitandu-i pe copii pentru reusita lor si pentru modul ingenios de a ura

“O primavara frumoasa”





Niciun comentariu: