marți, 29 martie 2022

INVITATIE LA HRAM

 

HRAMUL LUNII - BUNA VESTIRE

 

In Ploiesti, foarte aproape de centrul orasului, intr-un cartier de case cochete, se afla o mica bisericuta, cocheta si ea, cu hramul “Buna Vestire”. Pentru ca nu am avut timp sa cautam alte parohii cu acest frumos hram al Maicii Domnului, am decis sa mergem aici.

Cand am gasit aceasta bisericuta in Ploiesti, am participat la Sfanta Liturghie. Mult lume in biserica, multi copii, unii mai mari, altii micuti. O slujba minunata tinuta de un preot tanar. Si, cand a venit momentul predicii, am inteles de ce. Prin felul dansului de a fi, prin activitatea pe care o desfasoara (cateheze miercurea, maslu vinerea, masa saracilor in fiecare sambata la ora 8) a reusit de a adus in jurul dansului atat de multi oameni.

La slujba de hram am ajuns cu cateva minute inainte de a incepe. Cand am ajuns, am gasit aceeasi atmosfera de familie bine inchegata, insa m-am simtit ca un strain care se uita cumva pe fereastra. Nu stiu de ce acest sentiment. Slujba a fost foarte frumoasa, aproape ingereasca. La strana este o doamna care canta ingereste. Si totusi, nu pot sa spun ca am plecat de acolo cu inima usoara si cu bucurie in suflet, asa cum s-a intamplat la alte biserici.

Cateva poze facute inainte de a incepe slujba.








Niciun comentariu: